В Електронному кабінеті не відображається інформація про Z-звіти: які дії платника

У разі неповного відображення Z-звітів, які були надіслані до фіскального сервера через РРО/ПРРО, у Електронному кабінеті, суб’єкт господарювання має зробити скріншот із системи та надіслати його разом із детальною інформацією про помилку на електронну адресу ДПС. Це допоможе виявити причини технічної проблеми.

ГУ ДПС у Львівській області інформує, що якщо суб’єкт господарювання, який направляв Z-звіти, сформовані РРО/ПРРО, до фіскального сервера, однак в Електронному кабінеті інформація щодо таких звітів відображається не в повному обсязі, то для перевірки та з’ясування причин виникнення помилки необхідно зробити скріншот з Елекронного кабінету та надіслати його з інформацією про помилку до ДПС на електронну пошту.


У приватній частині Електронного кабінету, розміщеного на офіційному вебпорталі ДПС, у режимі «Зведені звіти» меню «Дані РРО» надається можливість на отримання зведених звітів по днях (заданий період не повинен перевищувати 1 місяць) та в режимі «Чеки» меню «Дані РРО» надається можливість на отримання інформації даних фіскальних чеків (заданий період не повинен перевищувати 1 місяць).


Джерело: ДПС