Причини скасування звернень з оцифрування трудових книжок

Пенсійний фонд навів список помилок, які допускають користувачі під час оцифрування трудових книжок. При чому, на вебпорталі ПФУ можна самостійно перевірити стан опрацювання документів про трудову діяльність.

Процедура повного завершення оцифрування трудової книжки після подання заявником скан-копії документа підтверджується статусом звернення щодо стану його опрацювання.


Перевірити стан опрацювання документів про трудову діяльність можна на вебпорталі е-послуг ПФУ:


  1. роботодавцю — у кабінеті страхувальника в розділі «Звернення» (відображено всі звернення роботодавця щодо кожного працівника із відображенням статусу обробки);
  2. застрахованій особі — в особистому кабінеті користувача в розділі «Мої звернення».


Статус звернення «Виконано» свідчить, що скан-копії опрацьовані та дані про трудові відносини працівника актуалізовано.


Статус звернення «Скасовано виконання» означає, що звернення містить певні помилки, не опрацьовано та потребує повторного подання (опис причини відхилення вказано в реквізиті «Повідомлення»).


Інші статуси означають, що звернення знаходиться ще в опрацюванні фахівцями Пенсійного фонду.


Основними причинами скасування звернень з оцифрування трудових книжок є помилки, які допускають користувачі вебпорталу.


Це трапляється у випадках, якщо скановані копії документів:


  1. не належать заявнику;
  2. зроблені не з оригіналів документів або в чорно-білому форматі;
  3. відскановані неналежним чином (обрізані дати, номери наказів тощо).


Наявне порушення вимог до оформлення трудової книжки:


  1. відсутня скан-копія титульної сторінки трудової книжки;
  2. відсутній підпис власника трудової книжки або запис про зміну ПІБ;
  3. відсутня печатка установи або підпис відповідальної особи.


В електронній формі звернення в даних особи наявні помилки.


Джерело: ПФУ в Донецькій області