В які терміни слід подати скаргу на продавця за незареєстровану ПН

Термін для подання платником податків заяви із скаргою за незареєстровану ПН зупинявся з дати введення воєнного стану на території України до 01.08.2023. Але починаючи з 01.08.2023 він продовжується на ту кількість днів, протягом яких платник мав право подати заяву із скаргою, які припадають на період початку воєнного стану і до 01.08.2023

Відповідно до п. 201.10 ПКУ у разі допущення продавцем товарів / послуг помилок при зазначенні обов’язкових реквізитів ПН, передбачених п. 201.1 ПКУ, та / або порушення продавцем / покупцем граничних термінів реєстрації в ЄРПН (крім ПН/РК, реєстрація яких зупинена згідно з п. 201.16 ПКУ) ПН / РК покупець / продавець таких товарів/послуг має право додати до податкової декларації за звітний податковий період заяву із скаргою на такого продавця / покупця (далі – заява із скаргою).


Таке право зберігається за ним протягом 365 календарних днів, що настають за граничним терміном подання податкової декларації за звітний (податковий) період, у якому не надано ПН або допущено помилки при зазначенні обов’язкових реквізитів ПН та/або порушено граничні терміни її реєстрації в ЄРПН.


До заяви слід додати копії документів, що засвідчують факт сплати податку у зв’язку з придбанням таких товарів/послуг, або копії первинних документів.


Перебіг строку, передбаченого п. 201.10 ПКУ для подання платником податків заяви із скаргою на продавця/покупця щодо порушення ним граничних термінів реєстрації ПН / РК в ЄРПН (крім ПН / РК, реєстрація яких зупинена), зупинявся з дати введення воєнного стану на території України і до 01.08.2023.


Отже, такий перебіг строку, починаючи з 01.08.2023, продовжується на ту кількість днів, протягом яких платник податку мав право на подання такої заяви із скаргою, які припадають на період починаючи з дати введення воєнного стану на території України і до 01.08.2023.


Джерело: ЗІР Категорія 101.24