Порядок підписання податкової звітності в електронному вигляді у разі тимчасової відсутності керівника або головного бухгалтера

Директор (керівник) та головний бухгалтер мають право накладати кваліфікований або удосконалений електронний підпис на сформовану податкову звітність у разі тимчасової відсутності одного з них, шляхом направлення Повідомлення

У разі тимчасової відсутності (відпустка, у т. ч. відпустка по догляду за дитиною до досягнення нею передбаченого законодавством віку, лікарняний) керівника (директора) на сформовану податкову звітність в електронному вигляді накладаються кваліфікований або удосконалений електронні підписи посадових осіб, яким делеговано право підпису, шляхом направлення Повідомлення, яке прийняте контролюючим органом, у такому порядку:


  1. першим – головного бухгалтера;
  2. другим – особи, зазначеної у Повідомленні з типом підпису «Директор»;
  3. третім – кваліфікована електронна печатка (за наявності).


Слід зазначити, що у разі завершення строку чинності кваліфікованого або удосконаленого електронного підпису особи, зазначеної у Повідомленні з типом підпису «Директор» / «Бухгалтер», така особа втрачає право підпису електронних документів.


У разі тимчасової відсутності (відпустка, у т. ч. відпустка по догляду за дитиною до досягнення нею передбаченого законодавством віку, лікарняний) головного бухгалтера на сформовану податкову звітність в електронному вигляді накладаються кваліфікований або удосконалений електронний підпис керівника (директора) та кваліфікована електронна печатка (за наявності).